As long as I get my Cappuccino





                                          

Source: weheartit.com

Åh, vilken underbar morgon! Vaknade upp och fick frukost på sängen och såklart min drog: Cappuccino. Kan inte gå upp på morgonen utan min cappuccino. Och så var det sol ute och jättefint väder, jag tror de kommer bli en bra dag idag. Det enda som jag verkligen saknar är Starbucks Coffee, det är nog det godaste kaffet i hela världen för mig. Men för en stund sen så pratade jag med Jonna och då bestämde vi oss för att 2013 blir det resa till Malta. Det hade ju varit trevligt att åka i år men under sommaren så har jag så mycket uppbokat, många festivaler blir det ska jag lova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0