DIY: Studded shoes









Såhär såg skorna ut innan!








Shoes from H&M and studs from Panduro.

Igår kväll så hade jag lite tråkigt och så började jag strosa runt hät hemma och hittade en påse med nitar som jag hade köpt på Panduro för ett tag sedan. Sen så fick jag för mig att jag skulle sätta nitar på mina converse men tänkte att jag börjar med ett par andra skor för att se om de blir bra. Och ja såhär blev resultatet, jag bytte även ut skosnörena ifrån vitt till svart då jag tyckte de blev lite tuffare. Men man kan ju ha i vilken färg som helst, sen då så hade jag ett par skor ifrån H&M som passade bra att göra det på. Jag är iaf sjukt nöjd och tänkte att detta var något som jag ville dela med mig av till er, så nästa helg så tar jag och börjar på mina converse! Hoppas på de bästa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0