Workout: In colors









        

collage by me.

Hej igen bloggen! Nu har det inte varit livat här på bloggen under veckan, men nu kör vi igång. Jag har fått massor med frågor om inte jag kan göra ett inlägg om träningskläder och hur jag tränar och äter. Så jag gjorde ett kollage av de träningskläder som jag verkligen skulle vilja ha nu. Träningen blir så mycket roligare med färgglada kläder, kom ihåg det när ni ska ut och handla träningskläder.

Jag tränar boxning och så brukar jag ut och springa varje dag. Jag har även ett stort intresse för basket och de kan hända att jag spelar en match eller två mot polarna. Jag brukar springa 3-5 km varje dag och sen så tränar boxning i en timme.

Min frukost består av havregrynsgröt med bär eller frukt. Lunch brukar bli en Ceasersallad, middag blir kött och advokado sallad. Och som mellanmål brukar jag göra en smoothie eller något sådant.
Nu så har ju jag börjat med Detox, det är verkligen inte gott men efter ett tag så vänjer man sig och jag kan säga att det redan har gett resultat. Sjukt nöjd tjej här iaf! BEACH 2012 HERE I COME :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0