Just Something Lovely














Everything is from H&M!

Alla dessa skönheter klickade jag hem ifrån H&M's hemsida för ett tag sedan, och igår så hämtade jag ut dom. Jag är sjukt nöjd, speciellt med necessärerna i färgerna beige, rosa och den mintgröna. Baddräkten är också en favorit, eller alla grejer är favoriter. Älskar verkligen H&M, dom slutar aldrig överraska. Jag har precis varit och fikat med Amanda och Elin och ska nu ut och fixa lite saker inför grillfesten ikväll.
Talk to you later!

Kommentarer
Postat av: Jummi Von Minji - Herrljunga Största Blogg

Hej! Va med och tävla i min blogg om att vinna en mini goodiebag som är värd 200-300 kr ;).

"Obs! Om denna reklamen stör dig så ber jag ursäkt"

MVH//Jummi Von Minji

2012-05-05 @ 19:23:17
URL: http://www.nattstad.se/jummivonminji

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0